Skip to main content

7 sebab mengapa anda perlu memilih ESP shaklee

Tidak perlu fikir panjang lagi. Shaklee ESP Mixed Soy Protein Isolated Powder menepati semua kriteria untuk
anda jadi lebih sihat. Di samping itu, ia mengandungi asid amino penting dan banyak lagi nutrien lain untuk memberikan tenaga yang berterusan supaya anda boleh melakukan lebih banyak lagi dalam sehari!

1. Pilihan Yang Lebih Sihat

Apabila anda mengambil protein sama ada dari ayam atau daging, ada yang anda tidak boleh singkirkan, iaitu lemak dan kolesterol. Katakan TIDAK kepada lemak dan kolesterol dengan protein dari setiap gelas ESP, yang menyediakan anda dengan:
• 14g protein tulen, bersamaan dengan 1 hidangan ikan!
• RENDAH Lemak supaya anda boleh menikmatinya setiap hari!
• TIADA kolesterol untuk jantung yang lebih sihat.
• RENDAH Indeks Glisemik, sesuai untuk pesakit kencing manis dan bagi mereka yang mahu menurunkan berat badan mereka.

2. Sumber Asli

ESP diperbuat daripada:
• Kacang soya asli, BUKAN-GMO kacang soya yang melalui pengubahsuaian organisma secara genetik.
• TIADA gluten, selamat untuk anda yang sensitif terhadap gluten.
• TIADA perisa tiruan, mempunyai hanya yang tulen, lazat dengan kebaikan semula jadi.
• TIADA pemanis tiruan, minum dengan fikiran yang tenang.
• TIADA pewarna tiruan.
• TIADA pengawet kerana kacang soya asli yang terbaik tidak perlu pengawet.

3. Melangkaui Organik

Kami menyaring lebih daripada 350 bahan pencemar, racun perosak dan bendasing pada setiap ramuan botani yang baru, 3 kali lebih tinggi daripada piawaian
Farmakopeia A.S., hanya untuk menghasilkan minuman soya yang selamat dan Melangkaui Organik.

4. Berkualiti Tinggi

ESP hanya memberikan kualiti terbaik kacang soya dengan:
• 9 asid amino penting yang lengkap untuk
fungsi tubuh yang optimum.
• Lebih sihat daripada protein haiwan kerana soya adalah berasaskan tumbuhan yang tidak mempunyai kolesterol dan rendah lemak.
• Dihasilkan di bawah Program Pemeliharaan Identiti (IPP) yang memastikan kualiti dan keselamatan yang terbaik untuk memberikan nutrien dan kebaikan soya yang lengkap dalam setiap cawan.

5. Pilihan Yang Berkhasiat

Membekalkan 500mg kalsium secara
semula jadi, penting untuk perkembangan tulang dan gigi yang kuat.
• Mengandungi 5 vitamin B penting secara
semula jadi, memberikan tenaga yang berkekalan.

6. Sesuai Untuk Semua Jenis Perut

ESP adalah bebas Laktosa sesuai untuk:
• Orang tua kerana mudah dicerna.
• Mereka yang mempunyai intoleransi laktosa atau sensitif terhadap laktosa.
• Vegetarian kerana ia adalah pengganti terbaik protein dari daging.
• Mereka yang menderita sakit gastrik.

7. Lazat!

Rasa lemak, berkrim dan datang dengan perisa vanila semula jadi yang semua orang gemari!


Comments

Popular posts from this blog

Kisah wanita peroleh pendapatan 4-5 angka dengan mobile spa

5 Wanita ini adalah yg 100% buat TWB, bukan yg buat kursus lain atau produk lain. Ahli TWB yang ada proven success seperti: 1) Azura Yusop - umrahkan mak ayah hasil TWB https://norasyikindiyana.blogspot.com/2019/03/azura-yusop-umrahkan-mak-ayah-hasil-twb.html?m=1 2) Wan Syahida Kahar - income RM 5k-7k sebulan hanya dari rumah https://norasyikindiyana.blogspot.com/2019/03/kisah-wanita-peroleh-pendapatan-4-5.html?m=1 3) Mira Sofea - 100% income spa utk tampung expenses family di saat suami tiada kerja ...dan ramai lagi.

Wan Syahida Kahar - income RM 5k-7k sebulan hanya dari rumah

Wanita ini adalah yg 100% buat TWB, bukan yg buat kursus lain atau produk lain. 1. Bila saya join TWB dan berapa yuran masa tu? 🔹 Saya join Nov 2015. Masa tu RM750 untuk course facial je. 2. Apa BIG WHY join TWB? 🔹 Nak capai career development & improve income walaupun saya housewife and 24 jam kat rumah. 3. Apa perkara yang paling berharga diperolehi sejak join TWB? 🔹 Dapat ilmu bisnes, strategi bisnes, ilmu kesihatan, ilmu kecantikan, bonus pun makin besar & bisnes rasa lebih fun nak buat bila ada progress. 4. Berapa lama masa ambil untuk balik modal: 🔹 Modal pun pakai income bonus Shaklee je. Pastu waktu upgrade ke 5 course (sekarang pakej 5 course ni RM1,999), pun sama, beli barang2 dengan bonus Shaklee. Every month pun income bonus Shaklee lebih stabil. Income saya memang 4 angka setiap bulan & paling minimum pun RM1k++ so senang la dpt balik modal 😄 . Alhamdulillah.. saya tak buat servis spa langsung tau ni. Saya jaga anak-anak 24 jam je di rumah.

Bestnya detox dengan herbalax

Berdasarkan 1 kajian - Seorang wanita terdedah kepada 120 bahan kimia waktu mula bangun pagi dan bersiap nak ke tempat kerja, ni sharing dari nutritionist Shaklee kalau melalui kolon pula Kita hadapi masalah disebabkan tak pergi toilet setiap hari selalunya, wanita memang menghadapi masalah tak membuang hari2 dulu2 membuang 3 hari sekali, so boleh bayang cemana pengumpulan sisa2 buangan terkumpul dalam usus tu ibarat longkang yang lama tak cuci So, apa kesan apabila terlalu banyak toksin berkumpul dalam badan? Alahan kulit, kulit kusam, sembelit, kita selalu letih, sakit kepala dan macam-macam lagi Perut ni umpama rumah penyakit dan usus adalah bilik2 dalam rumah penyakit tu Seperti mana Sabda Rasulullah s. a. w, maksudnya: “Perut manusia itu tempat segala penyakit, manakala pencegahan itu pokok dari segala pengubatan.” (Riwayat ad-Dailami) Kalau usus kita tak sihat, berkerak tebal, kita makan lah apa suplemen untuk cantik kulit, untuk kurus, untuk awet muda ke pasti kurang