Skip to main content

Kursus Spa The Walking Beauty 2018

✔Projek The Walking Beauty adalah suatu projek SPA TANPA KEDAI yg direka khas utk membantu golongan wanita yg sedang tercari-cari sebuah perniagaan yg MUDAH , SIMPLE , FUN tetapi mampu memberi pulangan yg sungguh luar biasa.

✔Melalui Projek The Walking Beauty ini , peserta akan diajar bagaimana mereka MAMPU utk MEMILIKI SPA SENDIRI dengan kos yg sangat minima tetapi mampu menjana pendapatan sehingga 4 - 5 angka sebulan Hanya Dari Rumah. Kursus spa termurah.

✔Bukan itu sahaja , peserta malah akan diajar bagaimana menjana pendapatan agar duit masuk hari2 & berpeluang mendapat Recurring Income melalui agen2 yg dilahirkan di bawah nama SPA mereka sendiri.

✔Melalui Projek The Walking Beauty ini , setiap peserta akan diberi latihan secara PERCUMA & diberi peralatan asas utk memulakan perniagaan SPA. Peserta juga turut mendapat Youth skincare Shaklee apabila menyertai projek ini.

✔Kursus spa ini juga diberikan sijil. Selain itu , peserta akan ada support group, so tidak ada istilah peserta akan terkontang-kanting sendirian tanpa ilmu.

Comments

Popular posts from this blog

Kisah wanita peroleh pendapatan 4-5 angka dengan mobile spa

5 Wanita ini adalah yg 100% buat TWB, bukan yg buat kursus lain atau produk lain. Ahli TWB yang ada proven success seperti: 1) Azura Yusop - umrahkan mak ayah hasil TWB https://norasyikindiyana.blogspot.com/2019/03/azura-yusop-umrahkan-mak-ayah-hasil-twb.html?m=1 2) Wan Syahida Kahar - income RM 5k-7k sebulan hanya dari rumah https://norasyikindiyana.blogspot.com/2019/03/kisah-wanita-peroleh-pendapatan-4-5.html?m=1 3) Mira Sofea - 100% income spa utk tampung expenses family di saat suami tiada kerja ...dan ramai lagi.

Bestnya detox dengan herbalax

Berdasarkan 1 kajian - Seorang wanita terdedah kepada 120 bahan kimia waktu mula bangun pagi dan bersiap nak ke tempat kerja, ni sharing dari nutritionist Shaklee kalau melalui kolon pula Kita hadapi masalah disebabkan tak pergi toilet setiap hari selalunya, wanita memang menghadapi masalah tak membuang hari2 dulu2 membuang 3 hari sekali, so boleh bayang cemana pengumpulan sisa2 buangan terkumpul dalam usus tu ibarat longkang yang lama tak cuci So, apa kesan apabila terlalu banyak toksin berkumpul dalam badan? Alahan kulit, kulit kusam, sembelit, kita selalu letih, sakit kepala dan macam-macam lagi Perut ni umpama rumah penyakit dan usus adalah bilik2 dalam rumah penyakit tu Seperti mana Sabda Rasulullah s. a. w, maksudnya: “Perut manusia itu tempat segala penyakit, manakala pencegahan itu pokok dari segala pengubatan.” (Riwayat ad-Dailami) Kalau usus kita tak sihat, berkerak tebal, kita makan lah apa suplemen untuk cantik kulit, untuk kurus, untuk awet muda ke pasti kurang

Mobile Spa Bantu Wanita Jana Pendapatan

Mudah, fleksibel dan mampu menjana pendapatan lumayan antara program spa bergerak The Walking Beauty, bagi meningkatkan ekonomi golongan wanita. Program ini memberi pendedahan kepada golongan wanita, mengenai perniagaan yang memberi pendapatan tambahan. Peluang keusahawan ini juga dilihat lebih fleksibel kerana ia tidak mengganggu masa wanita, yang mungkin terikat dengan kerjaya atau urusan keluarga lain. Perniagaan jenis ini boleh dilakukan pada bila-bila masa, bergantung kepada tempahan pelanggan. Kita berharap program ini membolehkan mereka memajukan diri tanpa bergantung kepada pendapatan suami. Kita hanya sebagai pembuka jalan dan akan membantu peserta memajukan diri. Objektif kami memberi fokus kepada wanita, sama ada bekerja atau tidak dengan membantu menambah pendapatan mereka. Bidang ini masih baharu dan kebanyakan perniagaan boleh dilaksanakan secara dalam talian. Selain itu, program keusahawanan ini mampu menjana pendapatan lumayan, iaitu sekitar RM400 sehari be