Skip to main content

Modal Minima Buka Spa

FENOMENA SPA BERGERAK TANPA KEDAI @ juga dipanggil MOBILE SPA
.
====================================
Pernah terfikir untuk memiliki sebuah SPA??
====================================
.
Ya, kami bakal merealisasikan impian anda untuk membuka sebuah SPA!
.
JUSTERU kami ingin berkongsi REZEKI bak BULAN JATUH KE RIBA ini dgn anda..YA, anda..
.
✅ anda suri rumah?
✅ pelajar U ?
✅ pekerja kilang?
✅ pencari kerja?
✅ ingin menambah MUTU kpd kehidupan ?
.
YA, andalah yang kami cari..
.
TAPI...
.
BAGAIMANA NAK BERMULA??
.
"Teringinnya nak ada EXTRA income setiap hari, setiap bulan tapi tak tahu apa bisnes terbaik boleh dilakukan? Ilmu marketing dah lah zero, macamana ni?"
.
JANGAN BIMBANG!
.
Kami ajar dari A-Z. Dah ramai yang BERJAYA kami bantu! Ketahui bagaimana cara menjalankan HOME & MOBILE SPA TANPA TERLALU BERGANTUNG PADA PENDAPATAN PELANGGAN SPA SAHAJA. Anda boleh dapat LEBIH dari income spa semata!
.
SERTAI KURSUS SPA BERGERAK TANPA KEDAI TERMURAH DI MALAYSIA
.
✅ Modal yang sangat rendah!
✅ Sesuai untuk mereka yang ZERO Ilmu
✅ 100% hands on practical training, bukan tengok-tengok je
✅ Produk asas Spa & Trial kit Spa disediakan
✅ Boleh terus mulakan bisnes SPA selepas tamat kursus
✅ Sijil Penyertaan disediakan
.
"Saya memang dah buat home & mobile spa ni sis, tapi tak banyak dapat, adalah dalam RM600 ke RM1000, pernah dapat RM5000 tapi penat sangat sebab pagi petang malam bagi servis pada customer. Sekarang saya mengandung, tak tahu lah macamana dah bersalin nanti, dan runsing saya fikirkan nak tinggalkan anak dengan siapa.."
.
Rugi anda jalankan bisnes spa tanpa kedai ni seorang diri. kerana anda penat, dan pendapatan anda hanya satu sumber. Dan jika ada pelanggan ada duit, tiada pelanggan tiada duit, RUGI!
.
Apa yang anda perlukan adalah SISTEM YANG MANTAP, PELAN PEMASARAN YANG HEBAT! Itu lah yang kami tawarkan dalam projek > THE WALKING BEAUTY <
.
Bisnes spa bersistem.
.
Tak perlu ambil customer spa hari-hari pun takpe!
.
Buat bisnes spa seorang diri takde siapa bagi ganjaran
.
Tapi kalau melalui projek TWB ada banyak ganjaran menarik!
.
✅ PERCUTIAN DALAM & LUAR NEGARA
✅ EXCLUSIVE GALA DINNER
✅ CASH BONUS dan macam-macam lagi!
.
Agent spa diperlukan!

Comments

Popular posts from this blog

Kisah wanita peroleh pendapatan 4-5 angka dengan mobile spa

5 Wanita ini adalah yg 100% buat TWB, bukan yg buat kursus lain atau produk lain. Ahli TWB yang ada proven success seperti: 1) Azura Yusop - umrahkan mak ayah hasil TWB https://norasyikindiyana.blogspot.com/2019/03/azura-yusop-umrahkan-mak-ayah-hasil-twb.html?m=1 2) Wan Syahida Kahar - income RM 5k-7k sebulan hanya dari rumah https://norasyikindiyana.blogspot.com/2019/03/kisah-wanita-peroleh-pendapatan-4-5.html?m=1 3) Mira Sofea - 100% income spa utk tampung expenses family di saat suami tiada kerja ...dan ramai lagi.

Bestnya detox dengan herbalax

Berdasarkan 1 kajian - Seorang wanita terdedah kepada 120 bahan kimia waktu mula bangun pagi dan bersiap nak ke tempat kerja, ni sharing dari nutritionist Shaklee kalau melalui kolon pula Kita hadapi masalah disebabkan tak pergi toilet setiap hari selalunya, wanita memang menghadapi masalah tak membuang hari2 dulu2 membuang 3 hari sekali, so boleh bayang cemana pengumpulan sisa2 buangan terkumpul dalam usus tu ibarat longkang yang lama tak cuci So, apa kesan apabila terlalu banyak toksin berkumpul dalam badan? Alahan kulit, kulit kusam, sembelit, kita selalu letih, sakit kepala dan macam-macam lagi Perut ni umpama rumah penyakit dan usus adalah bilik2 dalam rumah penyakit tu Seperti mana Sabda Rasulullah s. a. w, maksudnya: “Perut manusia itu tempat segala penyakit, manakala pencegahan itu pokok dari segala pengubatan.” (Riwayat ad-Dailami) Kalau usus kita tak sihat, berkerak tebal, kita makan lah apa suplemen untuk cantik kulit, untuk kurus, untuk awet muda ke pasti kurang

Mobile Spa Bantu Wanita Jana Pendapatan

Mudah, fleksibel dan mampu menjana pendapatan lumayan antara program spa bergerak The Walking Beauty, bagi meningkatkan ekonomi golongan wanita. Program ini memberi pendedahan kepada golongan wanita, mengenai perniagaan yang memberi pendapatan tambahan. Peluang keusahawan ini juga dilihat lebih fleksibel kerana ia tidak mengganggu masa wanita, yang mungkin terikat dengan kerjaya atau urusan keluarga lain. Perniagaan jenis ini boleh dilakukan pada bila-bila masa, bergantung kepada tempahan pelanggan. Kita berharap program ini membolehkan mereka memajukan diri tanpa bergantung kepada pendapatan suami. Kita hanya sebagai pembuka jalan dan akan membantu peserta memajukan diri. Objektif kami memberi fokus kepada wanita, sama ada bekerja atau tidak dengan membantu menambah pendapatan mereka. Bidang ini masih baharu dan kebanyakan perniagaan boleh dilaksanakan secara dalam talian. Selain itu, program keusahawanan ini mampu menjana pendapatan lumayan, iaitu sekitar RM400 sehari be