Skip to main content

Dilema minyak ikan

Minyak ikan dikenali secara meluas sebagai sumber Omega-3 yang baik, terutama DHA dan EPA. Lemak sihat ini menyumbang kepada kesihatan jantung, minda, kesihatan sendi, kehamilan dan sebagainya. Garis panduan diet menyarankan kita makan 2-3 hidangan ikan seminggu terutama ikan berlemak dari air sejuk. Walau bagaimanpun terdapat kebimbangan dikaitkan dengan pengambilan ikan atau minyak ikan kerana paras bahan kimia bertoksik yang tinggi seperti logam, PCBs, raksa dan dioksin yang boleh menyebabkan penyakit serius terutamanya dalam perkembangan janin.

Penyulingan Molekul Tiga Kali Ganda Membantu Menghapuskan Merkuri dan Lain-lain Pencemaran Laut Yang Berbahaya

Penyulingan molekul digunakan bagi membersihkan minyak ikan untuk membuang pencemaran laut yang berbahaya dengan berkesan. Bagaimanapun, proses penyulingan molekul sekali sahaja tidak dapat mengeluarkan semua bahan pencemaran dan logam berat. Untuk memastikan minyak ikan tulen, pekat dan selamat digunakan, proses penyulingan molekul mesti dilakukan tiga kali.

Katakan ya kepada OmegaGuard™
✔Spektrum lengkap tujuh asid lemak perlu Omega-3 tulen.
✔Setiap hidangan memberi anda 546mg EPA dan 360mg DHA.
✔Menggunakan Penyulingan Molekul Tiga Peringkat untuk memastikan ketulenan dan kesucian dalam masa yang sama mengeluarkan sebatian berbahaya seperti merkuri, plumbum, arsenik kadmium, dioksin, PBC dan pencemar lain.
✔Disahkan oleh Friend of the Sea® untuk memastikan kalangsungan ikan dipertahankan

.


Comments

Popular posts from this blog

Kisah wanita peroleh pendapatan 4-5 angka dengan mobile spa

5 Wanita ini adalah yg 100% buat TWB, bukan yg buat kursus lain atau produk lain. Ahli TWB yang ada proven success seperti: 1) Azura Yusop - umrahkan mak ayah hasil TWB https://norasyikindiyana.blogspot.com/2019/03/azura-yusop-umrahkan-mak-ayah-hasil-twb.html?m=1 2) Wan Syahida Kahar - income RM 5k-7k sebulan hanya dari rumah https://norasyikindiyana.blogspot.com/2019/03/kisah-wanita-peroleh-pendapatan-4-5.html?m=1 3) Mira Sofea - 100% income spa utk tampung expenses family di saat suami tiada kerja ...dan ramai lagi.

Wan Syahida Kahar - income RM 5k-7k sebulan hanya dari rumah

Wanita ini adalah yg 100% buat TWB, bukan yg buat kursus lain atau produk lain. 1. Bila saya join TWB dan berapa yuran masa tu? 🔹 Saya join Nov 2015. Masa tu RM750 untuk course facial je. 2. Apa BIG WHY join TWB? 🔹 Nak capai career development & improve income walaupun saya housewife and 24 jam kat rumah. 3. Apa perkara yang paling berharga diperolehi sejak join TWB? 🔹 Dapat ilmu bisnes, strategi bisnes, ilmu kesihatan, ilmu kecantikan, bonus pun makin besar & bisnes rasa lebih fun nak buat bila ada progress. 4. Berapa lama masa ambil untuk balik modal: 🔹 Modal pun pakai income bonus Shaklee je. Pastu waktu upgrade ke 5 course (sekarang pakej 5 course ni RM1,999), pun sama, beli barang2 dengan bonus Shaklee. Every month pun income bonus Shaklee lebih stabil. Income saya memang 4 angka setiap bulan & paling minimum pun RM1k++ so senang la dpt balik modal 😄 . Alhamdulillah.. saya tak buat servis spa langsung tau ni. Saya jaga anak-anak 24 jam je di rumah.

Bestnya detox dengan herbalax

Berdasarkan 1 kajian - Seorang wanita terdedah kepada 120 bahan kimia waktu mula bangun pagi dan bersiap nak ke tempat kerja, ni sharing dari nutritionist Shaklee kalau melalui kolon pula Kita hadapi masalah disebabkan tak pergi toilet setiap hari selalunya, wanita memang menghadapi masalah tak membuang hari2 dulu2 membuang 3 hari sekali, so boleh bayang cemana pengumpulan sisa2 buangan terkumpul dalam usus tu ibarat longkang yang lama tak cuci So, apa kesan apabila terlalu banyak toksin berkumpul dalam badan? Alahan kulit, kulit kusam, sembelit, kita selalu letih, sakit kepala dan macam-macam lagi Perut ni umpama rumah penyakit dan usus adalah bilik2 dalam rumah penyakit tu Seperti mana Sabda Rasulullah s. a. w, maksudnya: “Perut manusia itu tempat segala penyakit, manakala pencegahan itu pokok dari segala pengubatan.” (Riwayat ad-Dailami) Kalau usus kita tak sihat, berkerak tebal, kita makan lah apa suplemen untuk cantik kulit, untuk kurus, untuk awet muda ke pasti kurang