Skip to main content

SAYA JUTAWAN!

Bila mentor Ekin ajar untuk bina satu lebuhraya dalam minda kita dengan kata-kata yang positif, Ekin dah tahu dah apa Ekin nak bina. Ni kita panggil affirmation. Ada 28 yang Ekin nak senaraikan kat sini. Ekin share dengan korang ❤️

Alhamdulillah, terima kasih ya Allah. Aku bersyukur.

1. Aku adalah jutawan yang kaya, beriman, berjaya dunia dan akhirat.

2. Aku letakkan Allah sebagai satu-satunya kebergantungan aku. 100%

3. Aku jutawan yang pemurah.

4. Aku sentiasa yakin diri dan bermotivasi.

5. Aku seorang yang tenang dan bahagia.

6. Aku seorang anak yang mampu tunaikan impian ibu ayah sebanyak-banyaknya.

7. Aku mati dalam keadaan husnul khatimah.

8. Aku seorang manusia yang berbakti pada masyarakat dan agama.

9. Aku seorang leader yang selalu memberi manfaat pada downlines.

10. Aku seorang leader yang baik, memberi inspirasi dan disayangi oleh downlines.

11. Aku seorang master coordinator yang efektif setiap bulan.

12. Aku seorang leader yang lahirkan 100 leader hebat yang aktif dalam family Shakleeku.

13. Aku berani bercakap dan memberi inspirasi di hadapan 2000 orang penonton.

14. Aku adalah magnet kebahagiaan, ketenangan, kekayaan, kesyukuran, keimanan.

15. Aku seorang yang memberi yang terbaik untuk diriku, keluarga, masyarakat dan agama.

16. Aku buat apa yang Allah dan nabi suka.

17. Rezekiku datang dalam keadaan melimpah ruah, daripada pelbagai sudut, dalam keadaan yang tak dijangka.

18. Aku pencinta ilmu yang baik dan semakin dekat dengan Allah.

19. Aku bantu orang lain jadi lebih sihat dan jalani kehidupan lebih baik.

20. Aku jutawan dengan bisnes Shaklee dan aku serahkan organisasi Shaklee yang kukuh pada anakku bila aku dah takde.

21. Aku melancong setiap tahun untuk mentadabbur bumi Allah.

22. Aku sayang setiap anugerah pada tubuh badan yang Allah berikan pada aku. Oleh itu aku jaga sebaik-baiknya setiap organ, sel, dan sistem badan aku.

23. Aku seorang yang fokus dalam segala urusan.

24. Aku suka mentadabbur Al-Quran untuk dapat rahmat dan kasih sayang Allah.

25. Hati aku sentiasa dipenuhi dengan rasa cinta dan kasih sayang.

26. Aku seorang leader yang selalu dapat downlines yang tepat, rajin, sentiasa pantas bertindak dan berimpian tinggi.

27. Aku selalu dapat dan rebut peluang untuk tingkatkan diri sendiri.

28. Aku beauty with brain.

What about yours? Kalau korang rajin, boleh la tulis kat bawah sekali 🤩

Affirmations ni penting tau untuk wujudkan self image yang hebat dalam diri kita. At the same time buang self image lama yang negatif2 tu.

Rezeki tu selalu ada. Dah nak sampai dah kat kita sebenarnya. Cuma masih belum sampai sebab kita sendiri yang block benda tu. Kita sendiri yang wujudkan rasa inferior dalam diri.

Jom! We should get out from those negative though. Jom install affirmation yang baru. Your own affirmations.

28 je. Tak banyak pun 😉

Norasyikin Diyana
Jutawan muda kaya beriman

Comments

Popular posts from this blog

Kisah wanita peroleh pendapatan 4-5 angka dengan mobile spa

5 Wanita ini adalah yg 100% buat TWB, bukan yg buat kursus lain atau produk lain. Ahli TWB yang ada proven success seperti: 1) Azura Yusop - umrahkan mak ayah hasil TWB https://norasyikindiyana.blogspot.com/2019/03/azura-yusop-umrahkan-mak-ayah-hasil-twb.html?m=1 2) Wan Syahida Kahar - income RM 5k-7k sebulan hanya dari rumah https://norasyikindiyana.blogspot.com/2019/03/kisah-wanita-peroleh-pendapatan-4-5.html?m=1 3) Mira Sofea - 100% income spa utk tampung expenses family di saat suami tiada kerja ...dan ramai lagi.

Wan Syahida Kahar - income RM 5k-7k sebulan hanya dari rumah

Wanita ini adalah yg 100% buat TWB, bukan yg buat kursus lain atau produk lain. 1. Bila saya join TWB dan berapa yuran masa tu? 🔹 Saya join Nov 2015. Masa tu RM750 untuk course facial je. 2. Apa BIG WHY join TWB? 🔹 Nak capai career development & improve income walaupun saya housewife and 24 jam kat rumah. 3. Apa perkara yang paling berharga diperolehi sejak join TWB? 🔹 Dapat ilmu bisnes, strategi bisnes, ilmu kesihatan, ilmu kecantikan, bonus pun makin besar & bisnes rasa lebih fun nak buat bila ada progress. 4. Berapa lama masa ambil untuk balik modal: 🔹 Modal pun pakai income bonus Shaklee je. Pastu waktu upgrade ke 5 course (sekarang pakej 5 course ni RM1,999), pun sama, beli barang2 dengan bonus Shaklee. Every month pun income bonus Shaklee lebih stabil. Income saya memang 4 angka setiap bulan & paling minimum pun RM1k++ so senang la dpt balik modal 😄 . Alhamdulillah.. saya tak buat servis spa langsung tau ni. Saya jaga anak-anak 24 jam je di rumah.

Bestnya detox dengan herbalax

Berdasarkan 1 kajian - Seorang wanita terdedah kepada 120 bahan kimia waktu mula bangun pagi dan bersiap nak ke tempat kerja, ni sharing dari nutritionist Shaklee kalau melalui kolon pula Kita hadapi masalah disebabkan tak pergi toilet setiap hari selalunya, wanita memang menghadapi masalah tak membuang hari2 dulu2 membuang 3 hari sekali, so boleh bayang cemana pengumpulan sisa2 buangan terkumpul dalam usus tu ibarat longkang yang lama tak cuci So, apa kesan apabila terlalu banyak toksin berkumpul dalam badan? Alahan kulit, kulit kusam, sembelit, kita selalu letih, sakit kepala dan macam-macam lagi Perut ni umpama rumah penyakit dan usus adalah bilik2 dalam rumah penyakit tu Seperti mana Sabda Rasulullah s. a. w, maksudnya: “Perut manusia itu tempat segala penyakit, manakala pencegahan itu pokok dari segala pengubatan.” (Riwayat ad-Dailami) Kalau usus kita tak sihat, berkerak tebal, kita makan lah apa suplemen untuk cantik kulit, untuk kurus, untuk awet muda ke pasti kurang