Skip to main content

KELEBIHAN SKINCARE YOUTH SHAKLEE

Apakah KELEBIHAN SKINCARE YOUTH SHAKLEE berbanding produk skincare lain dalam pasaran? Kelebihannya ada dalam 9 kebaikan ini.

1) YOUTH SHAKLEE 100% DARI TUMBUHAN

Youth Skincare dihasilkan 100% dari tumbuhan. Bermaksud skincare ini langsung tiada bahan dari haiwan.

2) TIADA BAHAN KIMIA YANG BAHAYA PADA KULIT

Ada lebih dari 1500 bahan kimia yang bahaya pada kulit, yang boleh menyebabkan pelbagai masalah kesihatan / penyakit termasuk kanser.

Shaklee pastikan tiada satu pun bahan kimia berbahaya ada dalam skincare Shaklee baru ini.

Macam mana Shaklee buat? Shaklee ambil masa 8 tahun untuk mengkaji dan menguji formulasi 100% NATURAL untuk menghasilkan SKINCARE YOUTH SHAKLEE ini.

3) KESELAMATAN DIBUKTIKAN MELALUI KAJIAN

Banyak jenama skincare claim produk skincare mereka adalah selamat dan organik. Tapi Shaklee bukan cakap atau claim kosong. Shaklee buktikan Produk Skincare Youth Shaklee ni betul-betul selamat melalui kajian selama 8 tahun.

4) 100% BERKESAN, DIBUKTIKAN MELALUI KAJIAN

Sekali lagi, Shaklee buktikan melalui kajian, bukan sekadar cakap-cakap aje. Shaklee jalankan kajian SKIN AGE INDEX untuk mengkaji keberkesanan Produk Youth Shaklee ni, bukan sekadar tanya feedback tau. Shaklee bawa sample kajian seramai 100 orang masuk lab untuk test SKIN AGE INDEX

5) YOUTH PADAT NUTRISI

Hasil kepakaran dan pengalaman, skincare Shaklee Youth ni dihasilkan oleh Shaklee yang dah berpengalaman selama 103 tahun dalam dunia kesihatan. Skincare Shaklee Youth ni adalah NUTRIENT-DENSED Skincare iaitu skincare yang padat dengan nutrisi.

6) BEKERJA DI 3 LAPISAN KULIT

Youth Shaklee skincare ni berkerja di 3 lapisan penting kulit. Produk skincare lain berkerja di 2 lapisan saja. Amat menakjubkan, Youth mampu mengembalikan usia kulit wajah kita menjadi 10 tahun lebih muda berbanding dengan usia wajah kita yang sebenar.

7) BAHAN AKTIF ADA DALAM SEMUA ITEM

Kalau produk skincare lain, bahan aktif hanya ada dalam serum atau produk yang paling mahal dalam regiment mereka, tapi dalam Shaklee, bahan aktif YOUTH COMPLEX ada dalam semua item rangkaian Youth Shaklee.

Maksudnya, insyaALLAH anda guna SET YOUTH SHAKLEE yang BASIC / STARTER pun boleh dapat kesan yang amazing.

8) TIADA KEKEJAMAN TERHADAP HAIWAN

Kajian dijalankan ke atas manusia, bukan haiwan.
Shaklee jalankan kajian ke atas 100 wanita dari pelbagai peringkat umur untuk produce Youth Shaklee ni. Takde langsung melibatkan haiwan, malah takde langsung bahan haiwan dalam skincare ni.

9) KESAN KEBAIKAN SEAWAL 7 HARI

Setelah hampir 11 bulan di lancarkan, produk YOUTH Skincare Shaklee ni dah dapat kumpul sangat banyak testimonial hebat dari Pengguna Set Youth Shaklee yang terdiri dari pelbagai lapisan umur.

Pengguna paling muda berusia 15 tahun dan paling tua berusia 70-an, semua mendapat kesan positif. Membuktikan produk Youth Skincare Shaklee ni memang berkesan dengan baik!

Yang ada masalah kulit samaada kronik atau tidak bolehla try Youth ni. No compromise at all InsyaaALLAH 😍

Comments

Popular posts from this blog

Kisah wanita peroleh pendapatan 4-5 angka dengan mobile spa

5 Wanita ini adalah yg 100% buat TWB, bukan yg buat kursus lain atau produk lain. Ahli TWB yang ada proven success seperti: 1) Azura Yusop - umrahkan mak ayah hasil TWB https://norasyikindiyana.blogspot.com/2019/03/azura-yusop-umrahkan-mak-ayah-hasil-twb.html?m=1 2) Wan Syahida Kahar - income RM 5k-7k sebulan hanya dari rumah https://norasyikindiyana.blogspot.com/2019/03/kisah-wanita-peroleh-pendapatan-4-5.html?m=1 3) Mira Sofea - 100% income spa utk tampung expenses family di saat suami tiada kerja ...dan ramai lagi.

Wan Syahida Kahar - income RM 5k-7k sebulan hanya dari rumah

Wanita ini adalah yg 100% buat TWB, bukan yg buat kursus lain atau produk lain. 1. Bila saya join TWB dan berapa yuran masa tu? 🔹 Saya join Nov 2015. Masa tu RM750 untuk course facial je. 2. Apa BIG WHY join TWB? 🔹 Nak capai career development & improve income walaupun saya housewife and 24 jam kat rumah. 3. Apa perkara yang paling berharga diperolehi sejak join TWB? 🔹 Dapat ilmu bisnes, strategi bisnes, ilmu kesihatan, ilmu kecantikan, bonus pun makin besar & bisnes rasa lebih fun nak buat bila ada progress. 4. Berapa lama masa ambil untuk balik modal: 🔹 Modal pun pakai income bonus Shaklee je. Pastu waktu upgrade ke 5 course (sekarang pakej 5 course ni RM1,999), pun sama, beli barang2 dengan bonus Shaklee. Every month pun income bonus Shaklee lebih stabil. Income saya memang 4 angka setiap bulan & paling minimum pun RM1k++ so senang la dpt balik modal 😄 . Alhamdulillah.. saya tak buat servis spa langsung tau ni. Saya jaga anak-anak 24 jam je di rumah.

Bestnya detox dengan herbalax

Berdasarkan 1 kajian - Seorang wanita terdedah kepada 120 bahan kimia waktu mula bangun pagi dan bersiap nak ke tempat kerja, ni sharing dari nutritionist Shaklee kalau melalui kolon pula Kita hadapi masalah disebabkan tak pergi toilet setiap hari selalunya, wanita memang menghadapi masalah tak membuang hari2 dulu2 membuang 3 hari sekali, so boleh bayang cemana pengumpulan sisa2 buangan terkumpul dalam usus tu ibarat longkang yang lama tak cuci So, apa kesan apabila terlalu banyak toksin berkumpul dalam badan? Alahan kulit, kulit kusam, sembelit, kita selalu letih, sakit kepala dan macam-macam lagi Perut ni umpama rumah penyakit dan usus adalah bilik2 dalam rumah penyakit tu Seperti mana Sabda Rasulullah s. a. w, maksudnya: “Perut manusia itu tempat segala penyakit, manakala pencegahan itu pokok dari segala pengubatan.” (Riwayat ad-Dailami) Kalau usus kita tak sihat, berkerak tebal, kita makan lah apa suplemen untuk cantik kulit, untuk kurus, untuk awet muda ke pasti kurang